Facebook a recunoscut miercuri că un director executiv a angajat o firmă de relaţii publice pentru a-l ataca pe George Soros şi a submina criticii companiei prin asocierea lor cu filantropul american, informează The Guardian.

Elliot Schrage, şeful departamentului de comunicaţii şi politică al Facebook, şi-a asumat responsabilitatea pentru angajarea companiei Definers Public Affairs într-un memoriu întocmit de TechCrunch şi ulterior publicat pe un blog blog în ajunul sărbătorii de Ziua Recunoştinţei din SUA, potrivit Mediafax.



"Le-am cerut să caute informaţii referitoare la George Soros ? Da.", se arată în memoriu.

Schrage a explicat că lucrarea cu privire la Soros a avut două direcţii. După ce Soros a caracterizat Facebook şi Google drept "o ameninţare la adresa societăţii ", într-un discurs la Forumul Economic Mondial de la Davos, în ianuarie 2018, Facebook i-a cerut lui Definers să efectueze cercetări pentru că "dorea să determine dacă acesta a avut o motivaţie financiară".

Mai târziu, când o nouă organizaţie numită Libertatea de pe Facebook a apărut ca un critic al practicilor de confidenţialitate ale companiei, Defers "a aflat că George Soros finanţează mai mulţi membri ai coaliţiei" şi "a pregătit documentele pe care le-a distribuit presei pentru a arăta că aceasta nu a fost doar o mişcare spontană la nivel local ", a scris Schrage.

Atât Mark Zuckerberg, cât şi Sheryl Sandberg au negat că ar fi avut cunoştinţă de angajarea firmei în comentariile adresate presei.

0 comentarii:

Trimiteți un comentariu

Un produs Blogger.

Articole noi

Facebook

Sponsor

FB AFI